22-06-2018: Ενημέρωση σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων επανεξέτασης, ενστάσεις κλπ

Σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων επανεξέτασης, ενστάσεις κλπ η Διεύθυνση Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει ότι οι εκπαιδευτικοί θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν τα σχετικά αιτήματα μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος (ΟΠΣΥΔ), όταν ανοίξει μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας και από την Δ/θμια Εκπ/ση.

Επομένως, δεν απαιτείται να καταθέτουν χειρόγραφες αιτήσεις με τα αιτήματά τους  στις Διευθύνσεις Π.Ε. και να διαβιβάζονται στο Υπουργείο Παιδείας.

Επίσης, οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είχαν καταθέσει εκπρόθεσμα χειρόγραφη αίτηση απόσπασης και το αίτημα τους δεν ικανοποιήθηκε, εφόσον το επιθυμούν, πρέπει να υποβάλουν νέα αίτηση μέσω συστήματος.

Διεύθυνση Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τμήμα Α’ Κινητικότητας Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι